Üzleti Szteroid – Marketing a gyakorlatban

5 utas marketing
Turbófeltöltés vállalkozásoknak

A többszörösét megkeresheted annak, amibe a tanfolyam kerül!

Mottó: „A jövő nem egy hely, ami felé haladunk, a jövőt mi teremtjük. Az utakat nem megtaláljuk, hanem megépítjük s az építés folyamata változtatja az embert és a célt egyaránt! „   (John Schaar)

Mit nyerek, ha részt veszek a programban?

  1. Egy egyedi, a saját vállalkozásomra szabott marketing stratégiát.
  2. 284 féle marketing eszközt, amelyek közül bármikor kiválogathatom az adott piaci körülményekhez leginkább passzoló módszereket.
  3. Egyre hatékonyabb lesz a marketingem és egyre kevesebb költséggel fog járni.
  4. Biztos tudást a vállalkozásom működtetéséhez.
  5. Egy rendszert az életvitelemben és az üzletfejlesztésben.
  6. Újabb kapcsolatokat és üzleti partnereket.
  7. A Magyarországon elérhető legkorszerűbb üzleti megoldások és módszerek alkalmazására nyílik lehetőségem.
  8. Olyan szakma képviselője támogat a vezetői munkámban, amely több évtizednyi üzleti tapasztalatot, nemzetközi hátteret tudhat magáénak.

Ide kattintva bővebben is olvashatsz a Csoportos Coaching programról!


TÉMAVÁZLAT

1. foglalkozás: Célképzés

Melynek keretében „pozitív, jövőorientált erőtérbe” helyezzük a vállalkozásodat.

Álomépítő munkafüzetünk segítségével módod lesz magánéleti és üzleti céljaid harmonizálására.

Visszanyerheted a vállalkozásod indításakor megvolt ideáid érvényességét hosszú távú céljaid rögzítésével és a mérföldkövek konkrét időtávban való meghatározása révén.

Hatékony eszközhöz jutsz középtávú (3-5 éves) céljaid megfogalmazásához, az egyéves célok részletes kitűzéséhez, értelmet (jelentőséget) adva minden elkövetkező negyedévnek (90 napnak!), hogy újra a cégeden dolgozhass és ne a céged rabszolgájaként kelljen robotolnod!

2. foglalkozás: Küldetés, arculat

Ez a foglalkozás kiemel versenytársaid sűrűjéből azzal, hogy módod lesz a Cégküldetés, Cégfilozófia, Cégkultúra meghatározása a saját cégedre adaptálva, a piacod felé publikálható megfogalmazásban.

Jelentősen növeljük versenyelőnyöd azáltal, hogy szlogene(i)d, arculati terved irányelveinek megalkotására kerül sor a későbbi kreatív céljaidnak megfelelően kidolgozott formában.

3. foglalkozás: Célcsoportjaid
Egy foglalkozás, amely révén látni fogod a „Fától az erdőt”: a te célcsoportjaid meghatározása, szükségleteik, vágyaik pontosabb definiálása révén.

Ez a foglalkozás utat mutat, hogy a célcsoportod számára a te szolgáltatásod/terméked milyen előnyöket, megoldásokat nyújt. Mindezeket természetesen írásos formába is kell öntened.

4. foglalkozás: Célcsoport és érdeklődők

A foglalkozás keretében megtanulhatod, gyakorolhatod és írásban is megfogalmazhatod,: hogyan szólítsd meg a célcsoportodat.

Igazi üzleti „nehéztüzérséghez” jutsz azáltal, hogy értelmezzük a „Lead” fogalmát s a te cégedben a „lead-ek” meghatározására is sor kerül.

Hozzásegítünk a hosszú távú üzleti sikerhez az érdeklődők generálására szolgáló, lead-gyűjtésre való 72 olcsó és hatékony marketing módszer megismerése révén.

Közvetlenül alkalmazható, a cégedbe rövid időn belül bevezethető, minimum 10 lead-gyűjtő marketing módszer kiválasztása is sorra kerül a program keretében.

Ezek olyan eszközök, módszerek, amelyek megalapozzák egy piacképes marketing terv előkészítését. Jelentős hozadéka a foglalkozásnak a lead-gyűjtésre irányuló különféle minták, sablonok, szövegkönyvek összeállítása többféle verzióban.

5. foglalkozás: További árbevétel-növelő eszközök

Ezen találkozás témája a céged jövedelemtermelő képességét jelentősen fokozó konverzióra, a vevők számának növelésére vonatkozó 78 marketing módszer megismertetése, a te cégedben működő módszerek kiszelektálása.

Ezen túl megismerkedhetsz 66 marketing módszerrel az átlagos vásárlási érték növelésére. Közülük választhatod ki a te cégedre legjobban alkalmazhatókat.

A találkozó során bemutatunk 54-féle módszert a visszatérő vásárlások számának emelésére. Módod lesz a számodra működő módszerek kiválogatására.

6. foglalkozás: Profitnövelő módszerek és a marketing terv véglegesítése

Ez a foglalkozás azzal, hogy a kezedbe ad 68 módszert az árrés növelésére, profit-maximalizálásra nyújt lehetőséget és igazi üzletépítő, profitgeneráló vezetői készség birokosává tesz.

A 10×10-es marketing terved végleges összeállítása révén minden marketing munkában rutint, jártasságot szerezhetsz. Legalább tízféle módszer akciótervének kidolgozásában, a marketing csatornák kiválasztásában.

Módod lesz a saját cégedre vonatkoztatható mérés – értékelés rendszeréhez a KPI teljesítménymutatók meghatározására, ütemezésére.

+ BÓNUSZ a „Versenyelőny” (Leverage) üzleti szimulációs társasjáték

Ez a záró találkozó egy vidám és jól használható összefoglalását adja az eddigi stratégiai és taktikai elemeknek.

Ugyanis a Versenyelőny üzleti szimuláció célja az, hogy a játékos hozzon létre egy olyan vállalkozást, amely rendelkezik a megfelelő felépítéssel, a szükséges működőképes rendszerekkel, és a játék végére ez az üzlet váljék önjáróvá, azaz a “tulajdonos” személyes közreműködése nélkül is biztos lábakon álljon. A játék közben el kell tudni adni a terméket/szolgáltatást, maximalizálni kell a bevételt (amit, ha a játékos jól használ fel, vissza tud forgatni a vállalkozásába is), illetve különböző üzleti döntéseket kell hozni.


ÜZLETI SZTEROID IDŐPONTOK jelentkezés alapján.

Minimum 4 fő jelentkezése esetén indítunk csoportot! Ennyi kell a tapasztalatcsere és az esettanulmány működtetéséhez.

AZ ÜZLETI SZTEROID PROGRAM GAZDASÁGOS

CSAK 390.000 FT + ÁFA

Ebben pedig benne van:

  • 6 csoportos coaching foglalkozás (2 hetente)
  • A Versenyelőny üzleti szimuláción való részvétel
  • Segédanyagok, minták, tanulmányok
  • 6 db egyórás Skype konzultáció a coach-csal két foglalkozás között (120.000 Ft értékben)

2 az 1-ben AKCIÓ!

Ha hozol magaddal még valakit, akkor kettőtöknek kerül összesen 390.000 Ft + ÁFA-ba a program.

3 + 1 AKCIÓ!

Ha hozol magaddal 3 főt, a tiéd ingyenes!

Hozd el a legjobb üzleti partnereidet és csináljátok végig a kurzust együtt, akár a te helyszíneden. Meglásd, hogy ettől a te üzleted szárnyalni fog.

 

Üzleti Szteroid - Marketing a gyakorlatban

Minimum 4 fő jelentkezése esetén indítjuk el a csoportot!