Vevőszerzés szemléletváltással

Potenciális ügyfeleimtől gyakran hallom azt a kétségbeesett megjegyzést, hogy nem értik, hogyan kerülhettek nehéz helyzetbe, hiszen eddig X éven keresztül sikeresen vezették a cégüket, ügyfeleik továbbajánlása és kapcsolatrendszerük révén elegendő új megrendeléshez is jutottak és most is ugyanúgy csinálnak mindent, mégis megroggyant a vállalkozásuk.

Te ilyen esetben mivel magyaráznád a romló mutatókat?
A válsággal? Az adórendszerrel? A lusta munkaerővel?

[Tovább olvasom…]

Ötletes szlogenek

Az előző bejegyzésben a szlogent is az ütős és kreatív marketing ötletek közé soroltam, nem véletlenül. Egy frappáns és könnyen megjegyezhető szlogennel nagyságrendekkel könnyebb és hatékonyabb marketingezni.

Ebben a bejegyzésben viszont nem a szlogenírás alapelveit és mikéntjét fogom taglalni, hanem egy fokkal gyakorlatiasabb oldalról közelítem meg a témát, hiszen a cél az, hogy a cikk elolvasása után leülj egy kicsit gondolkodni, és megalkosd a saját szlogenedet. Éppen ezért most a legjobb szlogenekből összeválogattam egy listát. Végigolvasva ezeket garantált, hogy neked is támad majd valami zseniális ötleted.

[Tovább olvasom…]

Kreatív marketing és 6 ütős ötlet

Az előző bejegyzésben olvashattál az Ez Igen! Faktorról. Jogosan merülhetett fel benned a kérdés, hogy ez mind szép és jó, de mégis hogyan és mivel nyűgözzük le újra meg újra a vásárlóinkat? Ebben a bejegyzésben ezt a kérdést szeretném megválaszolni néhány ötlettel.

[Tovább olvasom…]

Vevőszerzés Mesterfokon

A legtöbb vállalkozó feltételezi, hogy ha növelni akarja potenciális ügyfelei számát, akkor nagy összegeket kell új marketing kampányokra költenie. Van azonban néhány nagyon egyszerű, költséghatékony módszer, amellyel exponenciálisan növelheted lehetséges ügyfeleid számát.

[Tovább olvasom…]