Vevőszerzés szemléletváltással

Potenciális ügyfeleimtől gyakran hallom azt a kétségbeesett megjegyzést, hogy nem értik, hogyan kerülhettek nehéz helyzetbe, hiszen eddig X éven keresztül sikeresen vezették a cégüket, ügyfeleik továbbajánlása és kapcsolatrendszerük révén elegendő új megrendeléshez is jutottak és most is ugyanúgy csinálnak mindent, mégis megroggyant a vállalkozásuk.

Te ilyen esetben mivel magyaráznád a romló mutatókat?
A válsággal? Az adórendszerrel? A lusta munkaerővel?

[Tovább olvasom…]

Nyeld le a békát!

Lenyelni a békát annyit jelent, hogy azonosítani kell a legfontosabb és legnehezebb feladatot és véghez vinni úgy, hogy csak erre koncentrálj mindaddig, amíg be nem fejezed. A koncentrálás mértéke fogja meghatározni a feladat sikerét.

[Tovább olvasom…]

A nagykorú vállalkozás ismérvei

(„… következő műsorunk csak nagykorú felügyelete mellett …”)

Az ActionCOACH meghatározása szerint az számít sikeres üzletnek, amely eredményes, azaz jövedelmező gazdasági vállalkozás, és a tulajdonos személyes közreműködése nélkül is megáll a lábán.

Visszaemlékszel még arra, hogy amikor a vállalkozásodat alapítottad, milyen életmódot képzeltél el magadnak?

[Tovább olvasom…]

A szabad vállalkozóvá válás mérföldkövei

Az ActionCOACH azt vallja, hogy egy vállalkozás addig nem teljesedett ki, amíg az nem válik egy olyan nyereséges és értékesíthető vállalkozássá, amelyik a tulajdonosa személyes közreműködése nélkül is működik.

Soha ne kezdj bele semmilyen vállalkozásba kilépési stratégia nélkül, mert egyébként könnyen börtönt építesz magad köré. (Michael Gerber)

[Tovább olvasom…]

Ötletes szlogenek

Az előző bejegyzésben a szlogent is az ütős és kreatív marketing ötletek közé soroltam, nem véletlenül. Egy frappáns és könnyen megjegyezhető szlogennel nagyságrendekkel könnyebb és hatékonyabb marketingezni.

Ebben a bejegyzésben viszont nem a szlogenírás alapelveit és mikéntjét fogom taglalni, hanem egy fokkal gyakorlatiasabb oldalról közelítem meg a témát, hiszen a cél az, hogy a cikk elolvasása után leülj egy kicsit gondolkodni, és megalkosd a saját szlogenedet. Éppen ezért most a legjobb szlogenekből összeválogattam egy listát. Végigolvasva ezeket garantált, hogy neked is támad majd valami zseniális ötleted.

[Tovább olvasom…]

Kreatív marketing és 6 ütős ötlet

Az előző bejegyzésben olvashattál az Ez Igen! Faktorról. Jogosan merülhetett fel benned a kérdés, hogy ez mind szép és jó, de mégis hogyan és mivel nyűgözzük le újra meg újra a vásárlóinkat? Ebben a bejegyzésben ezt a kérdést szeretném megválaszolni néhány ötlettel.

[Tovább olvasom…]

A nyerő ügyfélszolgálati rendszer

Hogyan érjük el, hogy céged neve bejárja a várost és szájról szájra terjedjen a híre?

Három érthető lépésre bontott folyamat során, működőképes és sikeres ügyfélszolgálati rendszert hozhatunk létre.

[Tovább olvasom…]

Ki az ideális ügyfél?

Vannak azok az ügyfelek, akikkel a hét minden napján szívesen kötnél üzletet és vannak azok akiket legszívesebben sose látnál viszont.

Négy kategóriát különítünk el az ügyfelek besorolása során.

1. Kiváló                   2. Átlagos                    3. Kibírhatatlan                  4. Passzív

Ha csak az első két típussal kívánsz üzleti kapcsolatot folytatni, szabadulj meg a másik kettőtől.

[Tovább olvasom…]

Vevőszerzés Mesterfokon

A legtöbb vállalkozó feltételezi, hogy ha növelni akarja potenciális ügyfelei számát, akkor nagy összegeket kell új marketing kampányokra költenie. Van azonban néhány nagyon egyszerű, költséghatékony módszer, amellyel exponenciálisan növelheted lehetséges ügyfeleid számát.

[Tovább olvasom…]