Versenyelőny megszerzése Öt Úton – Bevételnövelés

Kicsivel jobbnak lenni, mint versenytársaink? Gyakran ez is elég imponáló cél- vagy teljesítménymutató.

Ötször jobbnak lenni! Na, az már rendes vízválasztó! Az ActionCOACH rendszerében az ÖT ÚT-nak nevezett radikális és szisztematizált profitnövelő modell 375-nél is több olyan eszközt tartalmaz, amelyből a te sajátos igényeid alapján válogatva, a tevékenységeidnek leginkább megfelelő eszközökkel erőteljesen kiemelkedhetsz a versenytársak köréből, Ehhez csak fel kell építened az alábbi öt beavatkozási ponton alapuló 10×10-es marketing stratégiádat és folyamatosan működtetni kell azt.

Íme az öt lépés, amely biztosan a versenytársaid fölé emeli vállalkozásodat:

  1. Potenciális vásárlók számának növelése. Fokozott figyelem, intenzív reklám- és marketing tevékenység annak érdekében, hogy minél több lehetséges vevő kerüljön kapcsolatba a vállalkozásoddal.
  2. Átváltási arány fokozása. Arra fókuszálni, hogy minél több potenciális fogyasztó hagyja ott nálad a pénzét!
  3. Vásárlások számának gyarapítása. A betérő vevőidet nemcsak rendszeresen visszatérő fogyasztókká tenni, hanem túl ezen elérni azt, hogy a fogyasztókból rajongó híveid legyenek.
  4. Átlagos vásárlási érték növelése. Azt a célt pontosan magunk előtt látni, hogy minden eszköz megengedett, mi több, ajánlott annak érdekében, hogy vásárlóid ne csak lássák, hanem gyakorolják is: igen, nálad érdemes elkölteniük a pénzüket.
  5. Az árrés tágítása. Az a cél, hogy a meglévő árbevételből mind nagyobb szelet szóljon a profitról. Ezt annak az elvnek az alkalmazásával érjük el, hogy “Egyre többet egyre kevesebbel”. Vagyis egyre kevesebb erőforrás alkalmazásával egyre több bevételt érsz el, így a nyereséged kinyíló olló módjára növekszik. Ha olyan innovatív termékekkel vagy jelen a piacon, amelyek nincsenek kitéve az árversenynek, az olló egyre jobban nyílik és a haszonkulcsod erőteljesen növekszik.

Ezeken a területeken számtalan megoldás létezik a jobbnál jobb beavatkozások, megoldások igénybe vételére. Van azonban egy nagyon fontos kiinduló feltétel: SIKER = ERŐFESZÍTÉS. Vagyis tenni kell azért, hogy eredményt produkáljunk. Nem elkezdeni valamit, azt jelenti, hogy nem jutni sehová. Nem tudni, hogy merre akarunk menni, azt jelenti, hogy az elérendő változások értékét sem tudjuk megtervezni s talán nem is oda jutunk, ahová szeretnénk.

Tapasztalatból mondom, hogy minden vállalkozónak szüksége van egy coach-ra, aki segíthet a fókuszálásban! Jelentkezz egy 3 órás ingyenes coaching beszélgetésre a főoldalon, hogy rámutassak azokra a pontokra, ahol fejlődési lehetőség van a cégedben és az alkalmazandó eszközöket is felvillantsuk.

Hozzászólás beküldése

*